Complete restyling voor GTV in Den Bosch
GTV is middelgroot bedrijf waar bijna honderd man onopvallend allerlei elektrische apparaten samenstellen in opdracht van nationaal en internationaal opererende bedrijven.
GTV heeft een mooie groeispurt gemaakt en vindt dat het klaar is om meer klanten uit het topsegment te bedienen. Bijvoorbeeld die in de ambitieuze hightech regio Brainport Eindhoven. Alleen, dat straalden ze niet erg uit. Om bij die clubs in beeld te komen moest een ander jasje aangetrokken worden. Dus werd ik samen met communicatiesecondant Pascal Jacobs (nee, niet de zanger van Bløf) ingevlogen om daar iets in te doen.
De directie van GTV kan gerust openminded genoemd worden, want tijdens de creatieve sessies in Den Bosch werd niets bij voorbaat uitgesloten. Ook een naamsverandering was een optie, en in beperkte mate is die ook doorgevoerd. na alle pionnetjes eens goed ver out of the box geplaatst te hebben, zijn we teruggegaan naar wat het bedrijf goed past, waar men zich lekker bij voelt.
Het aanbod is door Pascal opnieuw ingedeeld en geformuleerd. De communicatiemiddelen, zowel naar buiten als naar binnen, zowel naar klanten, prospects als de arbeidsmarkt toe, zijn in kaart gebracht en uitgebreid. Fotograaf Joop van Roy heeft de belangrijkste diensten prachtig in beeld gebracht. En uiteraard is alles netjes vormgegeven. Fijne klant, fijne opdracht, fijne resultaten.